بورس امروز هم مثبت شد

بازار سرمایه امروز برای چهارمین روز متوالی رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش 3921 هزار واحد به رقم 2316 هزار واحد رسید.

به گزارش EDHA، بازار سرمایه در روزهای اخیر و پس از کاهش ریسک های سیستماتیک، روند رو به رشدی را آغاز کرده است و  امروز برای چهارمین روز متوالی بازار بورس مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش 3921 واحد به رقم دو میلیون و 316 هزار و 740 واحد رسید.

شاخص کل هم وزن هم با افزایش 4321 واحد در عدد 757 هزار و 709 واحد ایستاد.

امروز بیش از 373 هزار معامله در بورس به ارزش 5525 میلیارد تومان انجام شد.

بورس امروز هم مثبت شد
نقشه بازار بورس ـ دوشنبه 3 اردیبهشت 1403

بوعلی، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که به جز فولاد دو نماد دیگر مثبت شدند.

از نمادهای پرتراکنش می توان به ذوب، کاما و فولاد اشاره کرد.

روز دوشنبه فرابورس ایران نیز رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل فرابورس در پایان معاملات امروز با افزایش 39 واحد به رقم 25 هزار و 536 واحد رسید.

بیش از 206 هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر 396 هزار میلیارد تومان شد.

آریا، آریان و هرمز از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند همچنین کرمان، فور و فصبا از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بورس امروز هم مثبت شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بورس امروز هم مثبت شد"، کلیک کنید.