رییسی: خطای صهیونیست ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی گذارد

در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه لاهور؛

رییسی: خطای صهیونیست ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی گذارد

رییس جمهور در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه لاهور پاکستان گفت: صهیونیست ها اگر دست از پا خطا کنند و تعرضی نسبت به خاک ایران اسلامی داشته باشند، شرایط کاملا متفاوتی برای آن ها رقم خواهد خورد و معلوم نیست که دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی بماند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه لاهور پاکستان اظهارکرد: نقطه مشترک نگاه مردم ایران و پاکستان دفاع از ملت مظلوم فلسطین است. ایران اسلامی دفاع از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین را با افتخار ادامه خواهد داد.   

وی افزود: ملت بزرگ ایران، رژیم صهیونیستی را در جریان حمله  کنسولگری ایران در دمشق که خلاف تمامی قوانین بین المللی بود، تنبیه کرد.

رییس جمهور تاکید کرد: صهیونیست ها اگر دست از پا خطا کنند و تعرضی نسبت به خاک ایران اسلامی داشته باشند، شرایط کاملا متفاوتی برای آنها رقم خواهد خورد و معلوم نیست که دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی بماند.

رییسی با بیان اینکه آمریکایی ها شعار آزادی و آزاد اندیشی را بر زبان جاری می کنند، اما خلاف آن عمل می کنند، اضافه کرد: دَه ها دانشجو از دانشگاه های غرب صرفا به خاطر حمایت از مردم فلسطین و غزه اخراج می شوند.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین ناقضان حقوق انسان، آمریکایی ها و غربی ها به عنوان حامی رژیم صهیونیستی در کودک کشی و نسل کشی هستند. آزادی قدس مساله نخست بشریت است. مقاومت مردم غزه، آزادی قدس شریف و فلسطین را در پی خواهد داشت.

به گزارش EDHA، حجت الاسلام رییسی رییس جمهور کشورمان پس از سخنرانی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه لاهور پاکستان، بر سر مزار محمدعلی جناح (قاید اعظم) بنیان گذار پاکستان رفت و با قرایت فاتحه ای برای شادی آن مرحوم طلب مغفرت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: خطای صهیونیست ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی گذارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: خطای صهیونیست ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی گذارد"، کلیک کنید.