فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال 1403

فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال 1403

مدیرکل صدور پروانه سرویس های رادیویی رگولاتوری از ثبت نام نوبت اول آزمون رادیوآماتوری مبتدی (درجه 3) و عمومی (درجه 2) تا نیمه خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری EDHA، ایرج مکرمی با اشاره به ماده 47 آیین نامه اجرایی قانون استفاده از بی سیم های اختصاصی و غیرحرفه ای (آماتوری) گفت: متقاضیان دریافت گواهینامه رادیو آماتوری می توانند برای ثبت نام در آزمون در هر دو سطح مبتدی و عمومی، به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir منوی میز خدمت، ارایه مجوز های رادیویی، صدور گواهی نامه رادیو آماتوری مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سامانه و تکمیل مراحل احراز هویت تا 18 خرداد ماه سال جاری، برای ثبت درخواست شرکت در آزمون رادیو آماتوری اقدام کنند.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون اظهار کرد: سامانه برگزاری آزمون رادیو آماتوری، در تاریخ 30 خردادماه از ساعت 10 صبح تا 14 بعد از ظهر برای واجدین شرایط در دسترس بوده و تیم پشتیبانی سامانه با شماره تلفن های 89661507 و 89661504 آماده پاسخگویی به شرکت کنندگان هستند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس های رادیویی درباره محتوای آزمون رادیو آماتوری گفت: آزمون رادیو آماتوری در دو بخش آزمون تیوری و عملی برگزار می شود که سوالات آزمون تیوری در چهار حوزه مقررات، مدارات الکترونیکی-مخابرات، انتشار امواج و رادیو آماتوری و آزمون عملی (مورس) نیز شامل دو دسته سوالات شنیداری و نوشتاری است و نمره منفی ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال 1403" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال 1403"، کلیک کنید.