کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟

به گزارش EDHA، کیفیت هوای شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه نیز همچنان در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

ایرنا در خبری نوشت: به نظر می رسد اردیبهشت ماه نیز برای پایتخت نشینان همچون فروردین همراه با هوای سالم باشد چرا که شاخص لحظه ای کیفیت هوای شهر تهران صبح امروز/ یکشنبه روی عدد 77 و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد و این درحالیست که 24 ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد 71 در شرایط سالم سپری شد .

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه ای از پایتخت ناسالم نیست.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای تمامی گروه ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان 5 روز هوای پاک و 27 روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 در شرایط قابل قبول یا زرد، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟"، کلیک کنید.