اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور در تعطیلات آتی

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور در تعطیلات آتی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از محدودیت ها و ممنوعیت های احتمالی تردد در جاده های کشور در اواخر هفته آینده و ابتدای هفته آینده خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA وی درباره محدودیت های ترافیکی اعمال شده در جاده های کشور در تعطیلات پیش رو توضیح داد و گفت: پلیس راه از هجدهم چنگاش تا دوشنبه بیست و سوم سال جاری یک سری محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعمال می کند که محدودیت های ترافیکی اعمال شده است. . بر این اساس روز چهارشنبه از ساعت 12 الی 6 صبح روز دوشنبه تا ساعت 23 تردد موتور سیکلت در محور کرج – چلیس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. بدیهی است حرکت موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری خللی در جریان ترافیکی مجاز نخواهد داشت.

اعلام ساعت یک طرفه در جاده شال در تعطیلات پیش رو

وی همچنین درباره محدودیت تردد خودروهای سواری در جاده چالیس گفت: در صورت افزایش تردد، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 بامداد ممنوع است. امروز از میرزن آباد به سمت کرج و تهران و در شرایطی که طبق اعلام مسیولان پلیس راه از ساعت 17 الی 24 بامداد امروز از ابتدای پل زنگولا به سمت چلیس تردد وسایل نقلیه یکبار است. مسیر.

شیرانی روز پنجشنبه همچنین درباره ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور چلیس گفت: شمال و جنوب جاده چلیس از ساعت 8:30 صبح از محدوده میرزان آباد به سمت تهران در حال تردد است. ممنوعیت کامل خواهد بود و از ساعت 10 صبح از ابتدای پل در انتهای دهانه شمالی تونل آلبرز به سمت چیلوس تردد در یک جهت انجام می شود. همچنین این طرح از ساعت 23 همان روز به پایان می رسد و از پل زنگوله به سمت میرزن آباد دو طرفه می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه روز یکشنبه در مورد محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور چلیس گفت: از ساعت 12 امروز محور چلیس مسدود است، احتمال اعمال محدودیت های ترافیکی وجود دارد. آزادراه تهران – شمال به چالوس. همچنین از ساعت 13 این روز محدودیت تردد در محدوده انتهای شمالی تونل آلبرز از ابتدای پل تاب اعمال می شود.

وی در ادامه گفت: از ساعت 15 روز یکشنبه 22 بهمن ماه محدودیت ترافیکی یک طرفه در جاده شمال به جنوب میرزن آباد به تهران اعمال می شود که این طرح از ساعت 24 اجرا می شود. جاده پل زنگوله به میرزن آباد دو طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه در عین حال گفت: از محور چلیس تا پل ناگل تردد برای ساکنان و مردم منطقه روان است.

محدودیت های ترافیکی در جاده هراز در تعطیلات پیش رو اعلام شده است

شیرانی همچنین درباره محدودیت های پیش بینی شده برای محور هراز گفت: محدودیت های یک طرفه در این محور و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و جمعه در صورت افزایش تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال خواهد شد. روز یکشنبه از منطقه پولور به پلیس راه لاریجان بازگردید و بالعکس.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه درباره محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده های کشور نیز گفت: این روزها تردد خودروهای سنگین بدون سوخت و کالای آسیب دیده ممنوع است و با محدودیت های متعددی مواجه است. بر این اساس تردد هرگونه تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است. هرگونه تریلی همچنان در هراز آکسور ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی این هفته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 14 الی 24 و همچنین روز جمعه از ساعت 6:00 تا ساعت 24:00 ممنوع است. شنبه و یکشنبه از محور هرز.

به گفته وی، تردد کلیه کامیون ها و تریلرها در محور قزوین-ریشت چهارشنبه، جمعه و یکشنبه هفته گذشته از ساعت 8 صبح تا 24 بعد از ظهر به جز حمل نفت و کالاهای خسارت دیده، ورود ممنوع است.

شیرانی با بیان اینکه محدودیت تردد در محور ایستارا – اردبیل و بالعکس وجود دارد، گفت: تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از صبح چهارشنبه متوقف می شود و از ساعت 8 الی 24 ممنوع است. . جمعه و یکشنبه.

وی همچنین گفت: رانندگان و مسافران در نظر داشته باشند که اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش تراکم ترافیکی در محورها است و در صورت عادی شدن وضعیت تردد، هماهنگی هایی در اجرای این محدودیت ها ایجاد می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه در پایان با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست تا با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها قبل از شروع سفر و کشور با این دو شماره تماس بگیرند. ، بهترین زمان و مسیر را برای انجام سفر انتخاب کنید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور در تعطیلات آتی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور در تعطیلات آتی"، کلیک کنید.