بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد، هموطنان نکات ایمنی را رعایت کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد:

بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد، هموطنان نکات ایمنی را رعایت کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد، هموطنان نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، حامد یزدی EDHA با علام هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 56 برای امروز 8 اسفندماه اظهار داشت: از بعدازظهر امروز تا صبح روز پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات به تناوب بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات مه، برف گاهی کولاک برف، مناطق مستعد تگرگ، ماندگاری هوای سرد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح روز جمعه در مناطق جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی تاکید کرد: لغزندگی معابر و جاده ها و اختلال در تردد به ویژه در نواحی شمالی و غربی، آبگرفتگی بعضی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه ها، مه و محدودیت دید، امکان لغزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن، اختلال در فعالیت های ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی و امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه های موقت وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد، هموطنان نکات ایمنی را رعایت کنند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش ها تا پنجشنبه ادامه دارد، هموطنان نکات ایمنی را رعایت کنند"، کلیک کنید.