نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه در راستای ایجاد وحدت رویه در ساماندهی حوزه پیامک انبوه و با هدف ایجاد هم افزایی برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم در نشستی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری EDHA، در این نشست که با حضور اپراتورهای ارتباطات سیار، دارندگان مجوز ارایه خدمات پیامک انبوه، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) و برخی از دارندگان پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، مقررات ابلاغی رگولاتوری بازخوانی و پیشنهادهای حاضران درباره افزایش رونق بازار خدمات پیامک انبوه و کاهش شکایت کاربران در دریافت پیامکهای مزاحم مطرح شد.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان ارایه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در حوزه تعرفه با قیمت گذاری از طریق بازار این خدمات و ایجاد سامانههای کشف تخلف در اپراتورهای ارایه دهنده خدمات پیامک انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و پیشگیری از ارسال پیامکهای مزاحم از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران میتوانند با مراجعه به اپلیکیشنهای اپراتورهای تلفن همراه و یا شماره گیری کد دستوری # ۸۰۰* و ارسال کد ۱۱ برای لغو پیامکهای دریافتی و ارسال کد ۱۲ برای فعال سازی پیامکهای لغو شده برای مدیریت دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی اقدام کنند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم"، کلیک کنید.