تایید جریمه نقدی استقلال توسط کمیته استیناف

تایید جریمه نقدی استقلال توسط کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد پرونده های استقلال و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش EDHA، آرای جدید صادره کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* درباره استیناف باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت باشگاه تجدید نظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف تماشاگران منتسب به تیم استقلال دایر بر استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیاء و استفاده از لیزر در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم تراکتور و استقلال تهران صادر گردیده است لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می گردد. رای صادره قطعی است.

* در مورد استیناف باشگاه سپاهان اصفهان و آقای ژایو پدرو گریلو داکونها مربی تیم سپاهان نسبت به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به جزای نقدی به مبلغ 700 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل نقض اصول و رفتار و مقررات بازی و تخلف تماشاگران منتسب و محکومیت آقای رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان به 400 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به دلیل رفتار غیرورزشی و همچنین محکومیت آقای ژایو پدرو کریلو داکونها مربی سپاهان به یک میلیارد ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از حضور در مسابقات تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر هفته پانزدهم کشور صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، را با توجه به گزارش مقام رسمی و امعان نظر در مجازات تعیینی سایرین و همچنین رعایت تناسب تخلف با مجازات تعیین شده با تعدیل میزان محرومیت به یک جلسه و جزای نقدی به 500 میلیون ریال مربوط به آقای ژایو پدرو گریلو داکونها تایید و اعلام می گردد. رای صادره قطعی است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تایید جریمه نقدی استقلال توسط کمیته استیناف" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تایید جریمه نقدی استقلال توسط کمیته استیناف"، کلیک کنید.