ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از چالوس و هراز/ بارش باران در محورهای خوزستان

ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از چالوس و هراز/ بارش باران در محورهای خوزستان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اطلاع رسانی کرد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA. وی درباره وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراه در سراسر کشور، تردد در اکثر محورهای کشور آرام است و مشکلی وجود ندارد. در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، ترافیک نیمه سنگین فقط در محورهای ماسال، مکرود و انارک وجود داشت و وضعیت مشابهی در مسیر شمال به جنوب مجار هراز حدفاصل محمد آباد و بیژن گزارش شد.

وی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: در برخی مناطق استان خوزستان بارندگی وجود دارد و در سایر نقاط کشور خبری از بارندگی نیست. در شرایط بارانی، رعایت فاصله معقول از وسیله نقلیه مقابل و رانندگی با سرعت مطمین برای رانندگان مهم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه در پایان با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست تا با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها قبل از شروع سفر و کشور با این دو شماره تماس بگیرند. ، بهترین زمان و مسیر را برای انجام سفر انتخاب کنید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از چالوس و هراز/ بارش باران در محورهای خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از چالوس و هراز/ بارش باران در محورهای خوزستان"، کلیک کنید.