تساوی آ ا ک آتن مقابل صدرنشین لیگ یونان

تساوی آ ا ک آتن مقابل صدرنشین لیگ یونان

بازی تیم های پایوک و آ ا ک آتن در لیگ فوتبال یونان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش EDHA، در جریان هفته بیست و دوم سوپرلیگ فوتبال یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن شامگاه یکشنبه به مصاف تیم پایوک رفت که این رقابت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آ ا ک آتن در دقیقه 47 توسط الیاسون به گل رسید اما این تیم موفق نشد پیروزی خود را حفظ کند و با دریافت گل در دقیقه 89 بازی برده را با تساوی عوض کرد. گل دقایق آخری پایوک را کدزیورا به ثمر رساند تا  آ ا ک آتن پیروزی را از دست بدهد.

رقابت حساس بین دو تیم پایوک و آ ا ک آتن درحالی برگزار شد که آ ا ک آتن در صورت پیروزی می توانست صدرنشین لیگ یونان شود. آ ا ک آتن با این تساوی با 49 امتیاز در جایگاه سوم و پایک با 51 امتیاز در صدر لیگ فوتبال یونان قرار دارد.

آاک آتن پس از جدایی میلاد محمدی تنها احسان حاج صفی را به عنوان بازیکن ایرانی در اختیار دارد که ملی پوش فوتبال ایران با نظر سرمربی در لیست این رقابت قرار نگرفت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تساوی آ ا ک آتن مقابل صدرنشین لیگ یونان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تساوی آ ا ک آتن مقابل صدرنشین لیگ یونان"، کلیک کنید.