تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود

تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود

فرمانده انتظامی تهران تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را اولین گام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش آساناسردار عباسعلی محمدیان در مراسم سالگرد تاسیس کمیته انقلاب اسلامی که ظهر امروز در مرکز فراه برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: اولین بنیاد یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد. ایران. . به فرمان امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی تشکیلاتی از کمیته های انقلاب اسلامی بود که کار خود را در مساجد آغاز کرد.

وی افزود: گام بعدی تشکیل مشترک خطوط انتظامی شهرهایی بود که شهرداری داشتند و به مرور زمان این دو نهاد به صورت مشترک امنیت داخلی کشور را در اختیار گرفتند.

فرمانده انتظامی تهران ادامه داد: بر اساس سیاست های اخیر نیروی انتظامی، کمیته انقلاب، نیروی انتظامی و ژاندارمری سابق و حتی پلیس قضایی تشکیل شد. پس از مدتی طرح نظام کاهش سامانه ها و تجهیزات بود و این نیروها ادغام شدند یا نیروی انتظامی به شکل امروزی تشکیل شد که به کار خود ادامه می دهد.

محمدی ها می گویند گذشته خود را فراموش نکنیم. وی بیان کرد: امروز این یادمان برای کسانی ساخته شد که آن روزها از جوانان و نوجوانان انقلابی بودند و امروز پیرمردها روی صورتشان نشسته اند، باید از آنها تجلیل شود و از ظرفیت آنها استفاده شود.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود"، کلیک کنید.