جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد

جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد

EDHA:

مهدی نصیری تصریح کرد: به دلیل بارش برف، طوفان و بارش شدید برف، پلیس راه تردد جاده تربت حیدریه به سمت مشهد در محدوده کارخانه لاستیک و باغ را مسدود کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به بسته بودن محور تربت حیدریه به مشهد و شکستگی جاده، به رانندگان توصیه می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند و امشب در این محور منفصل تردد کنند.

رییس فواید عامه تربت حیدره خاطرنشان کرد: محور ملک آباد – نیشابور و ملک آباد – تربت – حیدره و بالعکس به دلیل بارش برف و لغزندگی هم اکنون تا اطلاع ثانوی مسدود است.

راهداران با احداث 4 راه ثابت و سیار در جاده های اصلی تربت حیدری عملیات راهسازی و نگهداری زمستانه را با ماشین آلات راهسازی انجام می دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده تربت حیدریه به مشهد مسدود شد"، کلیک کنید.