جلوگیری پلیس از توزیع 70 تن گوشت فاسد

جلوگیری پلیس از توزیع 70 تن گوشت فاسد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراه از توقف توزیع 70 تن گوشت بد در کشور توسط پلیس خبر داد.

به گزارش EDHA، سردار حسین رحیمی در این خصوص گفت: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری گوشت های فاسد در سردخانه ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت در بررسی ها مشخص شد 70 تن گوشت گرم از کشور مغولستان وارد شده که با تایید اداره کل دامپزشکی استان البرز در سردخانه نگهداری شده تا به بازار عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه 20 تن از این گوشت ها برای فروش به چهارراه پیرازیز منتقل شد، گفت: در این شرایط ماموران متوجه شدند که مسیولان به دلیل بوی بد گوشت اجازه تخلیه گوشت را نداده اند. پس از این موضوع، این گوشت ها به سردخانه ای در شهرستان شادآباد ارسال شد که به دلیل تاخیر در ارسال و عدم تمهیدات دیگر، گوشت های یخچال های کامیون خراب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان دفره با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از تحویل گوشت بد به مردم با حضور کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان دفره این گوشت بدحجاب کشف و ضبط شد، گفت: در مجموع به 70 تن گوشت در بازار کشف و ضبط شد

رحیمی گفت: اینگونه اقدامات برهم زننده سلامت مردم و امنیت اقتصادی و روانی جامعه گذشته است مبلغ بیت المال 21 میلیارد تومان است. در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد. همچنین پیگیری عاملان این پرونده در راس کار پلیس امنیت اقتصادی فراه قرار دارد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلوگیری پلیس از توزیع 70 تن گوشت فاسد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلوگیری پلیس از توزیع 70 تن گوشت فاسد"، کلیک کنید.