جمع آوری «پل حافظ» در نوروز 1403 منتفی شد

جمع آوری «پل حافظ» در نوروز 1403 منتفی شد

EDHA:

هادی حق بین در حاشیه مراسم بهره برداری از زیرساخت های میتسلان باغستان در جمع خبرنگاران درباره تکمیل ساختمان شهرداری و تعیین کاربری آن اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری یا تقریباً هشتاد درصد شهرداری بوده است. تکمیل شد. بقیه نیز بستگی به تامین تجهیزاتی دارد که نصب شده است.

وی افزود: این بنا در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و از نظر کاربری عموماً این بنا یک مجموعه فرهنگی محسوب می شود و از ساخت آن چیزی نشنیده ایم. آرایش زیبایی، و من شک دارم که درست باشد.

وی درباره احداث زیرگذر در تقاطع سپه نیز گفت: زیرسازی در تقاطع سپه در شمال غرب امکان پذیر است که با موافقت شهرداری تهران از سال آینده اجرایی می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تشریح پروژه های این معاونت که تا پایان سال جاری اجرایی می شود، گفت: پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه 15 تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد. ماه و همچنین در دو هفته آینده تقاطع آزادگان در منطقه 16 به طور موثر در ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: تا 20 روز آینده فاز بعدی پروژه رست گرد شهید ستاری لشکری و زیرگذر نوآباد تندگویان تا پایان سال اجرا می شود. تقاطع همت چمران تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

حق بین درباره مونتاژ پل حافظ نیز گفت: امسال پل مونتاژ نمی شود. بدون شک باید تحقیقات مشترکی با حمل و نقل ترافیک و پلیس انجام شود تا میزان تاثیر آن بر بار ترافیکی مرکز شهر مشخص شود. این پل باید با یک زیرگذر در آن منطقه جایگزین شود، بنابراین باید به سمت تقویت این پل حرکت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع آوری «پل حافظ» در نوروز 1403 منتفی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع آوری «پل حافظ» در نوروز 1403 منتفی شد"، کلیک کنید.