حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود

در تماشاخانه EDHA حوزه هنری؛

حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود

رادیو تیاتر «باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی محمدرضا قلمبر در تماشاخانه EDHA حوزه هنری اجرا می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، رادیو تیاتر «باغ وحش شیشه ای» به نویسندگی تنسی ویلیامز و به کارگردانی محمدرضا قلمبر از 3 تا 20 بهمن ماه، ساعت 18:45 در تماشاخانه EDHA روی صحنه خواهد رفت.

«باغ وحش شیشه ای» داستان یک خانواده آشفته را در اواخر دهه 1930 از چندین زاویه مختلف به تصویر می کشد و اهمیت پایبندی به تعهدات خانوادگی، ضعف و شکنندگی انسان را در رویارویی با مشکلات نشان می دهد.

بازیگران این اثر نمایشی علیرضا کیانی، سمیه حسینی، سارا عرب سرخی و میلاد عندلیبی هستند و دیگر عوامل عبارتند از: تهیه کننده: آتی جان افشان، روابط عمومی: مریم طیب، گرافیست و طراح: مونا برازجانی، دستیار تهیه: طا ها معصومی، عکاس: غزاله دخانچی.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این اثر نمایشی به سایت تیوال مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حوزه هنری میزبان «باغ وحش شیشه ای» می شود"، کلیک کنید.