دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

اداره اطلاعات پلیس پیشاور دو ستیزه جو را که شروع به تیراندازی در منطقه نیمات آباد کرده بودند، دستگیر کرد.

به گزارش EDHA، ماموران حوزه 10 امنیتی پایتخت در پی تیراندازی به دو نفر در محله نعمت آباد به منطقه اعزام شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد این دو نفر پس از انجام اعمال ناشایست به سرعت متواری شدند.

ماموران در تحقیقات به عمل آمده هویت دو سارق را فاش کردند و متوجه شدند این افراد از گروه سارقان حامی دولت هستند که سابقه بسیار بدی دارند. در این رابطه با مقام قضایی هماهنگ و مجوزهای لازم را اخذ کردند که در پی آن ماموران این دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین از مخفیگاه این افراد تفتیش شد که در این بازرسی دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 22 فشنگ فشنگ کشف و ضبط شد.

هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف کردند و هدف از این کار را کسب قدرت عنوان کردند. در این بین برای این دو جنایتکار پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به جنایت به دادسرا ارسال شد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران"، کلیک کنید.