عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!

EDHA:

در دسامبر سال گذشته، بقایای هزاران ماهی مرده در جزیره هوکایدو که بسیاری از مردم معتقدند ناشی از انتشار آب آلوده نیروگاه اتمی فوکوشیما به دریا بود، به ساحل نشست. فرضیه ای که کارشناسان به دلیل دور بودن نیروگاه از ساحل این جزیره کاملا آن را رد کردند.

80 درصد از ماهی های مرده ساردین و بخش کمی از ماهی های مرده از گونه های دیگر مانند ماهی خالدار بوده است. بقایای این ماهی ها حدود یک و نیم کیلومتر از ساحل هوکایدو را می پوشاند.

مقامات محلی برای خارج کردن این ماهی ها از ساحل، ماهی را روی زمین سوزاندند و قسمتی را در آب رها کردند تا به طور طبیعی تجزیه شود و بمیرد. چیزی که آنها انتظار نداشتند این بود که این استخوان های ماهی به معنای واقعی کلمه ساحل را به قبرستان ماهی تبدیل کنند.

اخیرا تلویزیون ژاپن حدود 400 متر از این ساحل را نشان داد که از فاصله دور زیر برف پوشیده شده بود و زمانی که دوربین روی تصویر زوم کرد، لایه ضخیمی از استخوان ماهی سفید را نشان داد که با ساحل مخلوط و سفت شده بود. . بود شن..

در واقع تنها در عرض یک ماه این ساحل چنین شده است و اکنون به همین دلیل این منطقه از سواحل جزیره هوکایدو به «ساحل استخوان ماهی سفید» معروف شده است.

از آنجایی که هم اکنون دمای هوا بسیار پایین است و جمع آوری این استخوان ها کار ساده ای نیست، مسیولان تصمیم گرفته اند در فصل گرم سال به فکر رفع این مشکل باشند.

تصویر ساحل استخوان ماهی در ژاپن!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| ساحل استخوان ماهی در ژاپن!"، کلیک کنید.