قالیباف: بررسی اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس از ساعت 8 آغاز شده بود

قالیباف: بررسی اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس از ساعت 8 آغاز شده بود

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در ابتدای این جلسه گفت که نشست مجلس از ساعت 8 به صورت غیر رسمی آغاز شده بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، سومین جلسه علنی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه دهم خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه و با حضور 274 نماینده آغاز شد.

رسیدگی و تصویب اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستورکار منتخبان مجلس قرار دارد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در ابتدای این جلسه گفت که نشست مجلس از ساعت 8 به صورت غیر رسمی آغاز شده بود.

به گزارش EDHA، شعب پانزده گانه جهت بررسی اعتبارنامه منتخابان مجلس دوازدهم در روز های دوشنبه و سه شنبه اعتبارنامه منتخبان را بررسی کرده و منتخبان نیز تا پایان وقت اداری روز (چهارشنبه نهم خرداد ماه) فرصت اعتراض به گزارش شعب درباره اعتبارنامه خود را داشتند.

لازم به ذکر است که در صورتی منتخبان به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تلقی می شوند که اعتبارنامه آنها در پارلمان به تصویب رسیده باشد.

روال بررسی اعتبارنامه منتخبان به موجب آیین نامه داخلی مجلس این گونه است که هر شعبه باید حداکثر ظرف مدت سه روز کاری گزارش تایید آن دسته از اعتبارنامه ها را که معترض ندارند، به صورت یک جا به هیات رییسه ارسال کند تا برای تصمیم گیری مجلس در دستور کار قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قالیباف: بررسی اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس از ساعت 8 آغاز شده بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قالیباف: بررسی اعتبارنامه منتخبان دوازدهمین دوره مجلس از ساعت 8 آغاز شده بود"، کلیک کنید.