محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق از سوی چین

محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق از سوی چین

به گزارش EDHA در پی حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، دولت چین، امروز(سه شنبه) گفت که حملات هوایی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و گفت که با هر گونه اقدامی که منجر به گسترش تنش ها شود، مخالف است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این باره گفت: «چین این حمله را محکوم می کند. امنیت اماکن دیپلماتیک نباید مختل گردد و باید به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی سوریه احترام گذاشته شود».

به نقل از EDHA دیروز دوشنبه، رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد.

در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

در جریان این حمله هوایی هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در پی حمله دیروز، در گفت وگویی تلفنی با همتای سوری خود گفت: نتانیاهو به دلیل شکست های پی درپی رژیم اسراییل در غزه و دست نیافتن به اهداف جاه طلبانه صهیونیست ها، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است».

وزیر خارجه ایران حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی دانست و مسیولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق از سوی چین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق از سوی چین"، کلیک کنید.