مخبر: صاحب این انقلاب مردم هستند

مخبر: صاحب این انقلاب مردم هستند

معاون اول رییس جمهور گفت: اصلی ترین و مهم ترین صاحب انقلاب مردم هستند، مسیولین هم باید تمام همتشان را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری EDHA درمورد حضوراظهار کرد: اصلی ترین و مهم ترین صاحب انقلاب مردم هستند، بنابراین مردم از انقلاب خودشان دفاع می کنند. هر جا لازم بوده که به صحنه بیایند، حضور پیدا کردند، در22 بهمن، در اجتماع عظیم عید غدیر و … و ان شاءالله در انتخابات هم پرشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: تنها اسلحه ای که دشمنان نظام نمی توانند با آن تقابل کنند، حضور مردم است.

معاون اول رییس جمهور درمورد برآروده کردن انتظارت مردم توسط مسیولین بیان کرد: مسیولین هم باید تمام همتشان را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبر: صاحب این انقلاب مردم هستند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبر: صاحب این انقلاب مردم هستند"، کلیک کنید.