مراجعه 585 نفر به اورژانس تهران در راهپیمایی 22 بهمن

مراجعه 585 نفر به اورژانس تهران در راهپیمایی 22 بهمن

رییس مرکز اورژانس تهران، از مراجعه 585 نفر به اورژانس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: 5 نفر از این افراد به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمد اسماعیل توکلی در گفت وگو با EDHA درباره اقدامات انجام شده از سوی اورژانس در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: عوامل اورژانس از ساعت اولیه صبح امروز در نقاط مختلفی از مسیر راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده و آماده خدمت رسانی به شهروندان بودند.

وی درباره تعداد مراجعین در راهپیمایی 22 بهمن امسال تهران به اورژانس گفت: از ساعات اولیه استقرار عوامل اورژانس تا ساعت 13 امروز، در مجموع 585 نفر با مراجعه به عوامل اورژانس از خدمات اورژانس استان تهران استفاده کردند. از این تعداد پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران درباره تجهیزات اعزام شده به این مراسم گفت: سازمان اورژانس استان تهران با 90دستگاه آمبولانس، 50 دستگاه موتورلانس، دو فروند بالگرد، سه دستگاه، یک دستگاه کامیون پشتیبان و دو دستگاه موبایل کلینیک در این راهپیمایی حضور داشت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراجعه 585 نفر به اورژانس تهران در راهپیمایی 22 بهمن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراجعه 585 نفر به اورژانس تهران در راهپیمایی 22 بهمن"، کلیک کنید.