رئیس مرکز نظارت مردمی 197 فرجه در خصوص راه های ارتباطی برای حل شکایات و مطالبات مردمی توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش EDHA، سردار حمید خروش درباره نحوه استماع شکایات و درخواستهای مردم گفت: پیامها بر اساس نوع درخواستهای مردم طبقهبندی شده و به هیئت اداری فراهان یا فرماندهان و مدیران مربوطه ارسال میشود. نتیجه به شهروند اعلام می شود و از وضعیت درخواست خود مطلع می شود.
وی ادامه داد: ارتباط با سامانه 1970 و جلسات عمومی سازمان بازرسی کل کشور راه های ارتباطی ما است. ساکنان می توانند بر اساس اطلاعات قبلی که ما ارائه می دهیم، با پلیس ویژه و فرمانده مربوطه و حتی فرمانده فرجه دیدار و گفتگو کنند.
فرجه، رئیس مرکز نظارت عمومی 197 افزود که پلیس سال ها به دنبال بهبود این سیستم بوده است. سال گذشته در اپلیکیشن پلیس اینجانب بخشی را تحت عنوان نظارت عمومی یا 197 طراحی کردیم و شهروندان می توانند صوت، عکس و فیلم خود را برای ما ارسال کنند و دریافت و رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: امکان ملاقات حضوری نیز وجود دارد و بر اساس نوع درخواست آنها در اسرع وقت شرایط ملاقات فراهم می شود. این جلسات در ایام مختلف سال برگزار می شود. به همین ترتیب در هفته دفره دوالی نیز فرمانده پلیس دفره با شهروندان به صورت چهره به چهره گفت وگو خواهد کرد و آنان پاسخگو خواهند بود.
پایان خبر EDHA
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم چگونه میتوانند شکایات و درخواستهایشان را به پلیس اعلام کنند؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم چگونه میتوانند شکایات و درخواستهایشان را به پلیس اعلام کنند؟"، کلیک کنید.