مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط جرثقیل در محل حفاری در محله زعفرنیا و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با EDHA. وی در تشریح جزییات این خبر گفت: بامداد امروز ساعت 1:32 بامداد سقوط جرثقیل در منطقه استخراج خیابان نیازا وارد شد. در ادامه ستاد فرماندهی آتش نشانی دو ایستگاه با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در این محل گفت: محل حادثه زمینی بوده که تا عمق 30 متری کنده شده و دو دستگاه بیل مکانیکی در زیر آن مشغول به کار بودند. همچنین یک جرثقیل بوم خشک کوچک در لبه گودبرداری با استفاده از نیم بشکه، خاک زیرین را بلند کرده و از گودبرداری خارج کرد.

ملکی با اشاره به اینکه بر اثر آسیب جرثقیل خشک بوم در لبه گودال جرثقیل به طور ناگهانی پایین آمد، گفت: راننده این جرثقیل جوانی 25 ساله و تبعه کشور افغانستان بود. از کابین پرتاب شد و در کف حفاری فرود آمد. متاسفانه بر اثر این حادثه راننده جان خود را از دست داد که توسط عوامل اورژانس تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: برای رانندگانی که در پایین بودند مشکلی وجود نداشت و خسارتی وارد نشد. آتش نشانان نیز پس از انجام ماموریت و ایمن سازی محل به ایستگاه بازگشتند.

بر اثر سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرنیا یک نفر جان باخت

بر اثر سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرنیا یک نفر جان باخت

بر اثر سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرنیا یک نفر جان باخت

اپراتور جرثقیل خشک بوم مرده است
بر اثر سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرنیا یک نفر جان باخت

محل حادثه

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه"، کلیک کنید.