نمره هوای تهران «قابل قبول» شد

نمره هوای تهران «قابل قبول» شد

کیفیت هوای شهر تهران صبح شنبه بیست و دوم بهمن ماه در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، شاخص لحظه ای کیفیت هوای شهر تهران اکنون بر روی عدد 74 قرار گرفته و وضعیت در شرایط سالم است.

در 24 ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوای شهر تهران در وضعیت قابل قبول و بر روی عدد 98 قرار داشت.

از ابتدای سال جاری تا امروز 9 روز هوای پاک، 212 روز هوای قابل قبول، 92 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای تمامی گروه ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 در شرایط قابل قبول یا زرد، 101 تا 150 در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

،

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمره هوای تهران «قابل قبول» شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمره هوای تهران «قابل قبول» شد"، کلیک کنید.