نکونام روی ستاره دیگر دست گذاشت/ پدیده لیگ قهرمانان در راه استقلال

نکونام روی ستاره دیگر دست گذاشت/ پدیده لیگ قهرمانان در راه استقلال

آفتاب نیوز :

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستان دو خرید انجام داد. آبی ها در ابتدا رافایل سیلوا برزیلی را جذب کردند و سپس ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفتند. جواد نکونام سرمربی استقلال حالا به دنبال جذب یک ستاره دیگر است. 

ستاره مدنظر استقلال اوستون اورونوف، هافبک نوبهار ازبکستان است، بازیکنی که با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از پدیده های جوان معرفی شد.

اورونوف در هر دو بازی رفت و برگشت برابر نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و در جریان تساوی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز یک گل زد و یک پاس گل داد.

طبق اعلام رسانه های محلی، مذاکراتی از سوی باشگاه استقلال با اورونوف که مشتریان زیادی پیدا کرده، انجام شده که مثبت بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نکونام روی ستاره دیگر دست گذاشت/ پدیده لیگ قهرمانان در راه استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نکونام روی ستاره دیگر دست گذاشت/ پدیده لیگ قهرمانان در راه استقلال"، کلیک کنید.