هواشناسی 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق

هواشناسی 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق

EDHA:

کبری رفیع با اشاره به پیش بینی هوای روز سه شنبه 23 فروردین 1403 گفت: امروز در نواحی مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نواحی مرکزی زاگرس باران خواهد بود.

وی افزود: فردا استان های چهار محال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویار احمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، برخی نقاط استان های مرکزی، همدان و ارتفاعات مرکزی البرز خواهند بود. متاثر، تحت تاثیر، دچار، مبتلا. . سپس باران، رعد و برق و باد می آید.”

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه این وضعیت در شمال استان سیستان و بلوچستان و در جنوب یزد تجربه می شود و پیش بینی می شود این بارش ها روز جمعه به شمال شرق کشور ارسال شود. چیز

رفیع خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پدیده های جوی وزش باد شدید است که طی دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را فرا می گیرد که در برخی نقاط نیز گرد و غبار ایجاد می کند.

وی افزود: آبهای شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج و مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی استان تهران با اشاره به پیش بینی هوای استان تهران گفت: امروز بیشینه دمای تهران به 19 درجه و کمینه دما به 9 درجه زیر صفر رسیده است و پیش بینی می شود فردا نیز به همین منوال باشد. این حداقل دما است. “

رفیع خاطرنشان کرد: اردبیل با منفی 3، همدان با منهای 1، زنجان با صفر و شهر کرد با یک تراز قطب های سردسیر کشور هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق"، کلیک کنید.