پیام تبریک رییسی به الهام علی اف

پیام تبریک رییسی به الهام علی اف

رییس جمهور کشورمان انتخاب مجدد الهام علی اف به عنوان رییس جمهور، جمهوری آذربایجان را تبریک گفت.

به گزارش EDHA، سفارت کشورمان در باکو اعلام کرد که آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در پیامی انتخاب مجدد الهام علی اف به عنوان ریاست جمهوری آذربایجان را صمیمانه تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد در دوره جدید ریاست جمهوری وی، شاهد ارتقای روابط و مناسبات دوستانه و برادرانه دو کشور خواهیم بود.

همچنین، سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مجدد جناب آقای الهام علی اف را به عنوان رییس جمهوری این کشور صمیمانه تبریک گفت و ابراز داشت که اطمینان داریم در دوره جدید، فصل نوینی از روابط دو همسایه برادر و مسلمان رقم خواهد خورد.
پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک رییسی به الهام علی اف" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک رییسی به الهام علی اف"، کلیک کنید.