کاهش 18 درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال 1403 تاکنون/ افزایش 49 درصدی کشف موادمخدر

کاهش 18 درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال 1403 تاکنون/ افزایش 49 درصدی کشف موادمخدر

رییس پلیس تهران از کاهش 18 درصدی سرقت از ابتدای امسال در پایتخت خبر داد.

به گزارش EDHA، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رییس ستاد کل نیروهای مسلح استان تهران گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان تهران ارایه کرد و گفت: مبارزه با سرقت یکی از مهمترین اولویت های پلیس است و باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود. رعایت شود برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان، روش هایی مانند ملکران و … در نهایت خوشبختانه با اقدامات و تلاش های سال گذشته 12 درصد سرقت در پایتخت داریم. کاهش مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در سال 1403 اقدامات خود را برای پیشگیری از سرقت با صلابت و جدیت ادامه دادیم، گفت: در نتیجه این اقدامات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش سرقت داشته است.

فرمانده انتظامی تهران گفت: کاهش 22 درصدی سرقت خودرو و 20 درصدی سرقت موتورسیکلت را شاهد بوده ایم. در این مدت تماس با 110 نیز 22 درصد کاهش داشته است.

محمدان از افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر در پایتخت در سال 1402 خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت بعدی ما بحث مواد مخدر است. در این راستا اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده ایم و همزمان با مبارزه با قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان را نیز در دستور کار قرار داده ایم

وی ادامه داد: امسال و تنها در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش دستگیری مواد مخدر داشته است.

محمدیان در پایان گفت: اگر موفقیتی حاصل شده است بدون شک بخش بزرگی از آن سیاست ها و اقدامات ابلاغی مدیریت و مسیولان دستگاه قضایی استان تهران است که همه سختی ها را تحمل کردند. از دادگستری تهران بابت مساعدت و همکاری جهت نگهداری سارقان در زندان و پیشگیری از وقوع جرم پس از آزادی از زندان کمال تشکر را دارم.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 18 درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال 1403 تاکنون/ افزایش 49 درصدی کشف موادمخدر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 18 درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال 1403 تاکنون/ افزایش 49 درصدی کشف موادمخدر"، کلیک کنید.