کشف 2 موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شمال تهران

کشف 2 موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شمال تهران

به گزارش EDHA، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ مهدی افشاری در گفت وگو با EDHA اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق در نمایشگاه خودوریی در شمال تهران نگهداری می شوند که توسط مامورین با حضور درمحل مورتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند.

افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که مالکان نمایشگاه اقدام به پوشاندن و اختفاء موتورها کرده اند و از ارایه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز می کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاهای کشف شده شامل تعداد 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکی رنگ بیکینگ و سوزوکی بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می شود.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 2 موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شمال تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 2 موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در شمال تهران"، کلیک کنید.