کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر و به کشور مسترد شد

کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر و به کشور مسترد شد

رییس پلیس بین الملل فرج از استرداد متهم به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی به این کشور خبر داد.

به گزارش EDHA، سردار مجید کریمی گفت: با توجه به درخواست مراجع قضایی و قضایی مبنی بر جعل، پلمب و نامه یک شرکت معدنی برای تعقیب، شناسایی و دستگیری این متهم پرونده آغاز شد. در دستور کار پلیس بین الملل فراجه و با اقدامات قانونی و پلیسی، سازمان پلیس جنایی بین المللی نسبت به مشعلیه هشدار قرمز اعلام کرد و این وضعیت در کشورهای عضو سازمان اینترپل نیز منعکس شد.

وی گفت: متهم پیشنهاد خرید و فرآوری اکسید آلومینیوم را به شاکی داد و مبلغ 800 میلیون ریال از وی به عنوان سهم در این سرمایه گذاری مشترک دریافت کرد. اما پس از دریافت پول مذکور، تمامی تلفن های همراه خود را خاموش کرده و از کشور فرار می کند.

رییس پلیس بین الملل دفره افزود: در مراحل شناسایی و دستگیری این مظنون مشخص شد که این فرد نامبرده به اتهام جنگ در یک استان تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب است. وی در دو مرحله بیش از 120 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات بین المللی برای یافتن متهم در کشورهای احتمالی، اخطار قرمز صادره به مراجع ذیربط داخلی نیز فاش شد و شناسایی این فرد در دستور کار جلسه قرار گرفت. پلیس کشورهای منطقه و در نهایت فرد متهم از کشورهای همسایه کشف و شناسایی شد.

به گزارش تارنمای پلیس، وی در پایان با اشاره به تلاش های مستمر پلیس بین الملل فراه توضیح داد: در نتیجه هماهنگی های به عمل آمده بین پلیس بین الملل فراه و پلیس این کشور، فرد متهم به بند بازگردانده شد. قانون به منگولو سپرده شد. زمینی و پرونده برای ادامه روند در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر و به کشور مسترد شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر و به کشور مسترد شد"، کلیک کنید.