آخرین خبرها از مفقودی کودک ریگانی پس از ۲ روز/ جستجو با پهباد

آخرین خبرها از مفقودی کودک ریگانی پس از ۲ روز/ جستجو با پهباد

به گزارش خبرگزاری EDHA؛ موسی ملاییان در مصاحبه ای افزود: این دختر بچه ۲ روز قبل به همراه ۲ کودک هم‌سن دیگر خود از خانه خارج می شود و دیگر به خانه بر نمی گردد.

ایرنا نوشت، وی عنوان کرد: ۲ کودک دیگر به خانه بازگشته اند اما این دختر بچه هنوز برنگشته است.

بخشدار رحمت آباد ریگان اضافه کرد: متاسفانه ۲ کودک همراه این دختر بچه یکی لال است و دیگری هم هنوز توانایی درست صحبت کردن ندارد و نمی توانند اطلاعاتی در اختیار ما بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ قلاده سگ زنده‌یاب متعلق به هلال احمر در منطقه کار جست و جو را برای نجات این کودک آغاز کرده است.

ملاییان افزود: ۲۵ نفر از نیروهای هلال احمر از شهرستان های بم، فهرج و ریگان و همچنین نیروهای بسیج عشایر، تمامی دهیاران منطقه و مردم همگی برای پیدا کردن این دختر بچه بسیج شده اند.

وی بیان کرد: ۲ پهپاد نیز در منطقه به پرواز درآمده اما هر چه جست و جو کرده اند، متاسفانه هنوز بی‌نتیجه بوده است.

مرکز شهرستان ریگان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین خبرها از مفقودی کودک ریگانی پس از ۲ روز/ جستجو با پهباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین خبرها از مفقودی کودک ریگانی پس از ۲ روز/ جستجو با پهباد"، کلیک کنید.