آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ثبت نام از ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز (شنبه 12 اسفندماه 1402) آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، ثبت نام از ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز (شنبه 12 اسفندماه 1402) آغاز شد و تا 31 فروردین ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

ناشران خارجی متقاضی و نمایندگان آنها برای حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir یا register-int.tibf.ir آیین نامه مربوطه که در این دوره با توجه به اقتضایات موجود از نظر کیفی به روزرسانی شده است را مشاهده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ در این دوره فرایند انجام کار از زمان ثبت نام ناشران و معرفی و ارایه کتاب در غرفه ها برای عوامل اجرایی و ناشران تسهیل شده است. آیین نامه حضور ناشران خارجی در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چند زیربخش دارد و شامل ارزیابی کتاب ها، آیین نامه گمرک، ویزا و گذرنامه ها و قوانین سالن ها است.

سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران"، کلیک کنید.