آلمان مقابل والیبال ایتالیا زانو زد

آلمان مقابل والیبال ایتالیا زانو زد

تیم والیبال ایتالیا در اولین دیدار خود در لیگ ملت های 2024 آلمان را شکست داد.

به گزارش EDHA، در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال 2024 تیم های آلمان و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان ایتالیا برنده شد.

شاگردان فردیناندو دی جورجی در ایتالیا موفق شدند در ست اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 18 برنده شوند. آنها هرچند در ست سوم عقب افتادند اما بازی را در امتیاز 23 به تساوی کشاندند و در نهایت 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا این رقابت ها را با برد آغاز کنند.

آلمان پیش از این سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده است اما ایتالیا هنوز سهمیه نگرفته و باید در لیگ ملت های 2024 که آخرین پنجره برای کسب سهمیه است، تلاش کند. البته این تیم با توجه به امتیاز بالایش شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد اما تا پایان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات باید رنکینگ خود را حفظ کند و برای این کار به برد در لیگ ملت ها نیاز دارد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلمان مقابل والیبال ایتالیا زانو زد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلمان مقابل والیبال ایتالیا زانو زد"، کلیک کنید.