آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود/ خدا بخواهد قهرمان می شویم+فیلم

آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود خدا بخواهد قهرمان می شویم+فیلم

مهاجم پرسپولیس گفت: فوتبال بسکتبال نیست که هر توپی آمد تبدیل به گل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری EDHA، عیسی آل کثیر پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: این پیروزی را مدیون هواداران هستیم. وقتی 3 بر صفر عقب افتادیم برخی هواداران رفتند، اما ممنون آنها هستیم که پای تیم ماندند. خدا را شکر نتیجه بازی را برگرداندیم و برد تاریخی شد. هر چه قدر بگویم خدا را شکر کم گفتم و ممنون از هوادارانی که ماندند و بازی را بردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه معمولاً حرف خاصی باقی نمی ماند، ولی گفتیم برویم و نتیجه را برگردانیم. حرف خاصی باقی نمی ماند تا بازی را برگرداندیم. فوتبال است و پیش می آید که 3 تا گل بخوریم و 4 تا گل بزنیم. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش گل بخورد و ببازد. همه تلاش مان را کردیم ولی اتفاق افتاد و گل خوردیم. درس عبرتی شد و اتفاقی بود که در زندگی، انسان هیچ وقت امیدش را به آینده از دست ندهد. خواستیم و خدا کمک کرد، ممنون هوادارانی که ماندند و نتیجه بازی را برگرداندیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه توپ های سخت را بهتر تبدیل به گل می کند، عنوان کرد: فوتبال بسکتبال نیست که هر توپی آمد تبدیل به گل شود. توپ اول که از دست دادیم، زمین خشک بود و توپ ایستاد. در نیمه دوم به زمین آب دادند و بهتر بازی کردیم. موظف هستیم که بازی های خوبی انجام دهیم و اگر خدا بخواهد قهرمان می شویم. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود/ خدا بخواهد قهرمان می شویم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود/ خدا بخواهد قهرمان می شویم+فیلم"، کلیک کنید.