آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آمادگی 500 آتش نشان برای تامین امنیت سالگرد شهادت امام خمینی (ره) خبر داد.

سیدجلال مالکی در گفت وگو با EDHA وی به مناسبت سالگرد درگذشت معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره آمادگی های سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانی تهران همزمان در حدود 70 نقطه از ولادت حرمین شریف به شهادت می رسد به مناسبت قرار داده شده است. بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین 138 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) آماده سازی کامل شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ های آتش نشانی با تجهیزات، موتورسیکلت و خودروهای عملیاتی در اطراف محل برگزاری مراسم مستقر شده و وظیفه تامین امنیت کامل این مراسم را بر عهده دارند، گفت: 500 آتش نشان از 210 خودروی سبک، سنگین و سبک ترکیبی هستند. . کپسول های آتش نشانی در 70 نقطه از جمله دروازه های ورودی حرم شریف، پارکینگ ها، صحن ها، شبستان ها، بزرگراه ها و جاده های منتهی به حرم امام خمینی (ره)، جاده تهران-قم تل و غیره قرار می گیرد. مسیولیت تضمین امنیت مراسم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان روز یکشنبه سیزدهم خردادماه در مکان های از پیش تعیین شده مستقر می شوند و استقرار آنها تا پایان مراسم و عادی شدن ترددها تا پایان این مراسم ادامه دارد راه ها همچنین علاوه بر استقرار، مدیران عملیاتی در این مراسم با خودروهای خود از محل استقرار آتش نشانان بازدید خواهند کرد.

ملکی همچنین به شهروندان دستور داد در صورت مواجه شدن با حادثه ای در مراسم، تدابیر امنیتی را در نظر گرفته و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی سریعا با سامانه 125 تماس گرفته و یا به سازمان آتش نشانی اطلاع دهند. از محل بازدید کنید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران"، کلیک کنید.