آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری EDHA از مرز شلمچه، «سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور» شامگاه (دوشنبه 29 مردادماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرکت مردمی پیاده روی اربعین حسینی در سطح جهان بی‌نظیر بوده و حضور مردم در این همایش عظیم، با شکوه و عظمت جهان اسلام را به نمایش می گذارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، افزود: حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت کشور عراق روان است که نسبت به سال‌های گذشته شاهد رضایت بیشتر زائران در این 2 مرز هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی مجموعه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح نیز در این زمینه تاکنون خدمات خوبی را به زائران ارائه داده‌اند.

سردار شاهوارپور، از آمادگی سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی و تمام امکانات خود، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و تاکید کرد: هیچگونه مشکل امنیتی زائران را در کشور ایران و عراق به خطر نمی‌اندازد.

وی گفت: تلاش های بی وقفه نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان خوزستان برای تامین و حفظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه شبانه روز در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: اربعین وحدت، یکدلی، محبت و ادامه راه امام حسین (ع) است که باید این راه را زنده نگه داریم، این راه را مسلمانان با برادری و کنار هم بودن ادامه خواهند داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی سپاه پاسداران با تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه"، کلیک کنید.