آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران

آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران

EDHA/خوزستان رئیس اداره حقوقی کشور گفت: همه دستگاه ها از جمله وزارت راه، هلال احمر، هلال احمر، وضعیت اضطراری و اجرای قانون آماده بازگشت زائران هستند. کشور به راحتی.

سردار احمدرضا رادان امروز (اول قبرگلی) در جریان بازدید زائران از مرزهای شملاچه اظهار کرد: همانطور که آمارها نشان می دهد ورود زائران از امروز افزایش یافته است اما همچنان زائران کربلای معلی این تعداد به یک میلیون و 400 هزار نفر می رسد. راه کربلا یا بازگشت مرزهای هفت گانه.

به گزارش EDHA، وی مرز شملاچه را دومین مرز پرتردد برای تردد زائران عنوان کرد و افزود: با تلاش همه دستگاه ها از جمله وزارت راه، ساری میس، اورژانس و پلیس، همه چیز برای بازگشت زائران آماده است کشور به راحتی.

رئیس پلیس کشور ابراز امیدواری کرد زائرانی که بازگشته و از قایق شخصی استفاده می کنند قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا حادثه ای رخ ندهد.

سردار رادان درباره کشف جرایم گفت: قوانین کشور عراق در خصوص برخی مواد مخدر متفاوت است که با اطلاع رسانی و همکاری مردم انجام شد، در واقع تا زمان برخورد از آنها جلوگیری شد. اگر کسی مواد مخدر داشته باشد، ما مجبور هستیم که جلوی دستگیری آن طرف را بگیریم و این اعتماد به نفس بیشتری به کشور عراق می دهد و امیدواریم که سال آینده شاهد این موضوع نباشیم .

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران"، کلیک کنید.