آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای حضور در طرح‌های «دستیاران آموزشی» و «مهارت‌یار»

آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای حضور در طرح‌های «دستیاران آموزشی» و «مهارت‌یار»

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای حضور در طرح‌های دستیاران آموزشی و مهارت‌یار خبر داد.

مهدی محمدیان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA از آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای شرکت در طرح‌های دستیاران آموزشی و مهارت‌یار خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌ نام متقاضیان پس از اعلام فراخوان دوره سوم طرح انجام شد.

وی ادامه داد: از بین دانشجویان دکتری تخصصی، ۳۰۴ نفر به‌عنوان دستیار آموزشی و از بین کارشناسان مجرب و استادکاران صنعتی ۹۶ نفر به‌عنوان مهارت‌یار در استان یزد در این طرح ثبت‌ نام کردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: مدارک این افراد مورد تأیید قرار گرفته و هاکنون گروه‌های تخصصی در حال بررسی صلاحیت‌های علمی و عمومی و اختصاص واحد‌های درسی به این داوطلبان هستند.

محمدیان عنوان کرد: اجرای طرح دستیاران آموزشی موجب جوان‌گرایی و پرورش استادان آینده شده و اجرای طرح مهارت یار به افزایش مهارت عملی دانشجویان کمک شایانی خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای حضور در طرح‌های «دستیاران آموزشی» و «مهارت‌یار»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی ۴۰۰ داوطلب برای حضور در طرح‌های «دستیاران آموزشی» و «مهارت‌یار»"، کلیک کنید.