آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 27 هزار نفرروز رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 27 هزار نفرروز رسید - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

خداداد مخدومی در گفت وگو با خبرنگار EDHA اظهار کرد: از 28 اسفند ماه 1402 تا 6 فروردین ماه 1403، 3 هزار و 275 خانوار شامل 2 هزار و 376 خانوار فرهنگی به تعداد 10 هزار و 943 نفر، و 899 خانوار غیرفرهنگی به تعداد 4 هزار و 100 نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده و در مدارس کردستان اسکان یافته اند.

وی افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه ششم فردوین ماه، 15 هزار و 43 نفر در مدارس استان اقامت داشته اند.

مخدومی به آمار دیگری در این زمینه اشاره و اظهار کزد: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 27 هزار و 77 نفر روز رسیده است.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از 28 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب 79 مدرسه و 619 اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

وی اضافه کرد: امسال استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان این استان تا ششم فروردین ماه نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 27 هزار نفرروز رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 27 هزار نفرروز رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.