آمار سرقت در البرز به روایت رییس کل دادگستری

آمار سرقت در البرز به روایت رییس کل دادگستری

EDHA:

ˈحسین فضلی هرکندیˈ روز شنبه در هفتمین جلسه یگان ویژه مبارزه با جرایم و جرایم استان البرز اظهار داشت: بر این اساس با مقایسه ده ماهه امسال با مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم که وجود داشته است. افزایش تعداد سرقت های خشونت آمیز در این استان. در استان 30 درصد کاهش داشته است، در شهرستان های فردوس، کرج، نظرآباد و سوجبلاگ به ترتیب 42 درصد، 28 درصد، 24 درصد و 13 درصد کاهش داشته است.

به گزارش دادگستری آلبرز، وی افزود: با اقدامات انجام شده و اجرای سیاست های مصوب ستاد مرکزی پیشگیری و مبارزه با جرم و جنایت، شاهد کاهش 17 درصدی سرقت بوده ایم که در سال جاری میانگین سرقت است. در مقایسه با 17 درصد کاهش. مدت مشابه سال گذشته، قبل از آن داشتیم.

فضلی هرکندی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات سختگیرانه دستگاه های قضایی و قضایی استان البرز در خصوص استفاده از سلاح در سرقت اشاره کرد و تاکید کرد: قاچاق، خرید، حمل، نگهداری و استفاده از سلاح به ویژه دستگاه قضایی. نظام این استان از بین خواهد رفت. وی افزود: تمامی متهمان پرونده اسلحه از ابتدا به صورت موقت دستگیر شده اند و پرونده آنها در یگان های ویژه مصوب دادگاه تجدیدنظر، بدوی و تجدیدنظر رسیدگی می شود.

وی گفت: با اجرای سیاست های کاهش وقوع سرقت در ایام نوروز باید از مرخصی زندانیان جرم سرقت جلوگیری شود و محکومان به جرم سرقت از موسسات دوستی بهره مند نشوند.

ترتیب مجازات مناسب در جرایم خاص

سرپرست استانداری البرز با اشاره به تعداد دستورات شدید امنیتی صادر شده در جرایم خاص نسبت به سایر جرایم از بدو تاسیس این قرارگاه، گفت: این اعداد نشان می دهد که دستورات شدید امنیتی در استان البرز از جمله جرایم خاص صادر شده است. چهار برابر قرار بازداشت موقت و دو برابر قرار وثیقه بیش از میزان صدور قرار تامین در سایر جرایم است. لازم به ذکر است که اگر صدور قرار بازداشت موقت و قرار وثیقه متناسب در این جرایم بیش از سایر قرارهای امنیتی کیفری باشد، نشان از اجرای صحیح سیاست اردوگاهی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار سرقت در البرز به روایت رییس کل دادگستری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار سرقت در البرز به روایت رییس کل دادگستری"، کلیک کنید.