آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی اسفناک است

آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی اسفناک است

رییس پلیس راه فراجا آمار کشته شدگان سوانح رانندگی را نگران کننده خواند.

به گزارش EDHA، سخنرانی سردار سید تیمور حسینی در اختتامیه ششمین همایش بین المللی امنیت و مدیریت ترافیک که عصر امروز با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری در سالن همایش های نورالرضا برگزار شد در این کنفرانس 60 مقاله در کارگاه های مختلف ارایه شد که قطعا در مدیریت سالم ترافیک موثر بوده و از نتایج آن بهره مند خواهیم شد.

وی بیان کرد: بیش از سه دهه است که پلیس راهور در تلاش است تا از تکنیک های نوین در دنیا مانند کمک گرفتن از شرکت های دانشگاهی در زمینه تربیت دانشجویان متخصص در دانشگاه های مختلف مانند امین دانشکده حقوق و … استفاده کند. این. نیروی انتظامی کشور راه را برای آن باز کرده است تا نقش بسزایی در یادگیری آخرین دستاوردها در حوزه حمل و نقل داشته باشد.

فرمانده پلیس راهور فرجا افزود: تمام تلاش خود را برای تولید ناخالص در طول سال انجام خواهیم داد اما با این جزییات همه دستاوردهای خود را از دست خواهیم داد.

حسینی با انتقاد شدید از برخی دستگاه های مرتبط با حوادث رانندگی که کوتاهی کرده و عامل اصلی افزایش تصادفات رانندگی هستند، گفت: به عنوان یک سازمان خدماتی بسیار مهم در حوزه ایمنی و ترافیک. پلیس راهور در تلاش است تا آمار تصادفات رانندگی را کاهش دهد.

وی افزود: امیدواریم تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی در کشور را به 13 هزار نفر کاهش دهیم و چه خوب است که اگر استانداردهای جهانی را رعایت کنیم، تعداد کشته شدگان انشالله موفق باشد. تا سال 7000 باید نظم اجتماعی را مطالعه می کردیم و کار خاصی در روان شناسی و جامعه شناسی انجام می دادیم.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی اسفناک است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی اسفناک است"، کلیک کنید.