آمریکا کمک 1.5 میلیارد دلاری به اوکراین اعطا کرد

آمریکا کمک 1.5 میلیارد دلاری به اوکراین اعطا کرد

معاون رییس جمهور آمریکا در نشست صلح در شهر لوسرن سوییس کمک بیش از 1.5 میلیارد دلاری برای بخش زیرساخت و وضعیت انسانی در اوکراین اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا در نشست صلح در شهر لوسرن سوییس کمک بیش از 1.5 میلیارد دلاری برای بخش زیرساخت و وضعیت انسانی در اوکراین اعلام کرد.

بر اساس اعلام دفتر معاون ریاست جمهوری آمریکا، 500 میلیون دلار از این بسته برای کمک به حوزه انرژی، 324 میلیون دلار برای تعمیر اضطراری زیرساخت انرژی و 379 میلیون دلار برای کمک انسانی است. باقی بسته نیز صرف امور دیگر در اوکراین خواهند شد.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود هم در نشست سران گروه 7 توافقنامه امنیتی دوجانبه واشنگتن و کی یف را امضا کردند و هم در فرانسه برای رویدادهای مربوط به هشتادمین سالگرد تهاجم جنگ جهانی دوم، با زلنسکی دیدار کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا کمک 1.5 میلیارد دلاری به اوکراین اعطا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا کمک 1.5 میلیارد دلاری به اوکراین اعطا کرد"، کلیک کنید.