آیت‌الله محفوظی همواره در راه تعالی ارزش‌های دینی و ولایی قدم برمی‌داشت

آیت‌الله محفوظی همواره در راه تعالی ارزش‌های دینی و ولایی قدم برمی‌داشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: آیت‌الله محفوظی همواره برای حمایت صادقانه از انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی قدم برداشت.

مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA با اشاره به درگذشت عالم گرانقدر آیت‌الله عباس محفوظی اظهار کرد: این عالم وارسته و پرهیزگار، استاد اخلاق و پشتیبان همیشگی ولایت عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام سپری کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان یادآور شد: آیت‌الله محفوظی همواره برای حمایت صادقانه از انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی قدم برداشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت‌الله محفوظی همواره در راه تعالی ارزش‌های دینی و ولایی قدم برمی‌داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت‌الله محفوظی همواره در راه تعالی ارزش‌های دینی و ولایی قدم برمی‌داشت"، کلیک کنید.