ادارات قم تعطیل شدند

ادارات قم تعطیل شدند

EDHA:

بر اساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در استان قم، افزایش سرعت باد و تقویت الگوی انتقال گرد و غبار در استان قم، اطلاعات عمومی هواشناسی این استان بر اساس هشدار سطح نارنجی رنگ. استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا، شدت آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا برای همه گروه ها بسیار ناسالم است و همچنین نیاز به مدیریت مصرف انرژی، تصمیم کارگروه در شرایط اضطراری قم شرایط آلودگی هوای استان در روز یکشنبه 26 تیرماه اعلام شد.

امروز (یکشنبه 26 تیرماه) ادارات استان قم (به استثنای خدمات رسان و دفاتر دارای شیفت یا نگهبانی) از ساعت 11 صبح تعطیل هستند.

ضمن درخواست برای کاهش ترافیک در فضای باز، نوشیدن مایعات و استفاده از ماسک برای کاهش اثرات گرد و غبار توصیه می شود.

متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس‌ها در تقاطع‌های ترافیکی شهرها مستقر هستند و نسبت به ارائه خدمات به شهروندان و توزیع ماسک در این تقاطع‌ها اقدام می‌کنند.

کلیه فعالیت های معدنی و کارگاه های ساختمانی که منشاء گرد و غبار هستند تعطیل است و ادارات محیط زیست، ایمنی و شهرداری ها موظف به نظارت بر این واحدها هستند. تمامی مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع اورژانس سلامت باید در آماده باش کامل باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادارات قم تعطیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادارات قم تعطیل شدند"، کلیک کنید.