ادای احترام والیبال جهان و آسیا به شهادت رییس جمهور ایران و همراهان

ادای احترام والیبال جهان و آسیا به شهادت رییس جمهور ایران و همراهان

دیدارهای زنان و مردان ایران در جهان و آسیا با ادای احترام به یاد و خاطره رییس جمهور شهید ایران اسلامی و همراهان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری EDHA، پس از جلسه سید میلاد تقوی با مسیولین فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد بازی ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام  به یاد و خاطره رییس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.

بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد روز پنج شنبه در حالی به مصاف صربستان می روند که والیبال جهان به احترام رییس جمهور شهید و همراهان وی یک دقیقه سکوت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی والیبال در نامه ای به کمیته برگزاری لیگ ملت ها و چلنج کاپ برگزاری مراسم ادای احترام را ابلاغ کرد و ضمن تسلیت از ایران بابت حضور در مسابقات با وجود اینگونه چالش ها تشکر کرد.

همچنین دیدار ایران و هند در مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا در فیلیپین با یک دقیقه سکوت و ادای به احترام شهدای خدمت ایران آغاز شد.

آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهوری، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی و دیگر همراهان روز یکشنبه 30 اردیبهشت در سانحه بالگرد در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود به شهادت رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادای احترام والیبال جهان و آسیا به شهادت رییس جمهور ایران و همراهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادای احترام والیبال جهان و آسیا به شهادت رییس جمهور ایران و همراهان"، کلیک کنید.