از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند

از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند

فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات پایتخت تا پنجشنبه

EDHA:

حمید یزدیمیر شامگاه دوشنبه گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه هشتم روز پنجشنبه کل استان شاهد فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری طوفان خواهد بود به خصوص در ارتفاعات و فیروزه ای.

بر اساس گزارش استاندار تهران، وی با اشاره به احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک نسبت به مقاوم سازی سازه های باز و بنرهای تبلیغاتی هشدار داد و افزود: احتمال بدتر شدن کیفیت هوا وجود دارد.

یزدیمیر همچنین نسبت به خطر سیلاب و طغیان آب در منطقه هشدار داد و گفت: شهروندان از برپایی چادر در حاشیه و خاکریز رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در طبیعت گردی و کوهنوردی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب احتمال خطر وجود دارد، افزود: توصیه می شود در این مواقع از انجام این فعالیت ها خودداری شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران استان تهران بر حذف پل ها، کانال ها و سدهای آبی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: لازم است از چمن زنی و سم پاشی در باغ ها و مزارع خودداری شود و کشاورزان و باغداران محصولات برداشت شده به مکان های مخفی منتقل شوند. . .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از اتراق کنار مسیل‌ها خودداری کنند"، کلیک کنید.