از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین

از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین

آسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در بازرسی از دو دستگاه کامیون مشکوک در شهرستان نایین بیش از 29 کیلوگرم تریاک و 18 هزار لیتر روغن قاچاق کشف و کشف شد.

احسان بادیان در گفت وگو با خبرنگار EDHA اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین به منظور کنترل و بررسی خودروهای مشکوک در جاده ها به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو با هماهنگی مراجع قضایی و قضایی مقدار 29 کیلو و 780 گرم تریاک کشف و کشف شد که برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی و قضایی قرار گرفت.

بادیان افزود: ماموران این فرماندهی در ماموریتی دیگر حین کنترل تردد در مسیر اجرای طرح مبارزه با قاچاق نفت و فرآورده های نفتی به یک دستگاه کامیون مشکوک در یک محور مواصلاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: ماموران این فرماندهی با هماهنگی مقام های قضایی خودرو را بازرسی و قاچاقچیان 18 هزار لیتر گازوئیل را کشف و کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه قیمت نفت کشف شده بر اساس اطلاعات مسئولان مربوطه 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پس از تشکیل پرونده، راننده خودرو به مراجع قضایی و مراجع قضایی معرفی شد تا سیر مراحل قانونی انجام شود. را می توان با

بادیان تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و سوخت همواره از سوی پلیس با جدیت دنبال می شود و سوداگران مرگ باید بدانند که پلیس بدون در نظر گرفتن هر خواسته ای با قاطعیت برخورد خواهد کرد. اخبار و اطلاعات خود را در مورد این موضوع برای اطلاع پلیس از طریق تلفن 110 به اشتراک بگذارید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین"، کلیک کنید.