اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

پایگاه اطلاع رسانی حاکمیت قانون کشور در اطلاعیه ای از همکاری و همراهی مردم قانونمند ایران در اجرای «پروژه نور» به تشریح این گزارش اقدام کرد. .

به گزارش EDHA، شماره سه فرماندهی انتظامی کشور درباره «طرح نور» (عفاف و حجاب) گفت:

در 25 فروردین 1403 با اجرای طرح نوری بیشتر زنان این منطقه با نیروهای انتظامی و امنیتی تماس، همکاری و همکاری داشتند. گزارش های میدانی و تحقیقات دقیق به کمک دستگاه های هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در کشور قبل از اجرای طرح بسیار مطلوب بوده و این شرایط در روزها و هفته های آینده روند بهتر و مطلوب تری پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری انتظامی، بر این اساس اجرای این طرح مطابق میل عمومی جامعه و درخواست دستگاه اجرایی کشور و بر اساس قانون مداری و وظایف محوله از سوی قوه قضاییه ادامه خواهد داشت. پلیس مانند سایر افسران پلیس ادامه خواهد داد. ماموریت های امنیتی و انتظامی و برخی مفاسد رسانه ای ناشی از ایجاد رسانه، تاثیری بر تمایل پلیس برای اجرای سناریوهای جعلی نخواهد داشت. ناگفته نماند پلیس عاری از خطا و خطا نیست و با هرگونه تخلف احتمالی ماموران برخورد خواهد شد. در شرایط کنونی راهبرد و فضای کنونی دفره حفظ نظم و انضباط اجتماعی به صورت مثبت و هشداردهنده و برخورد دقیق و با حساسیت با متخلفان از هنجارهای مخل هویت و کرامت شهروندان ایرانی است.

در پایان به پاس قدردانی و تشکر از افسران دلاور نیروی انتظامی که با شجاعت و خوداتکایی و پشتکار در انجام این ماموریت مهم تلاش کرده اند، از شما عزیزان که همواره با نیروی انتظامی همکاری می کنند، تشکر می کنیم. امنیت روانی و اجتماعی جامعه را بالا ببرید و با هم باشید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»"، کلیک کنید.