اعلام آمادگی هلال‌احمر سمنان برای اعزام تیم‌های درمانی به لبنان

اعلام آمادگی هلال‌احمر سمنان برای اعزام تیم‌های درمانی به لبنان

EDHA/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از آمادگی هلال‌احمر این استان برای اعزام تیم‌های درمانی به کشور لبنان خبر داد.

حسین درخشان شامگاه ۲۷ شهریور با اعلام این خبر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی استان سمنان در پی اعلام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های درمانی خود به کشور لبنان، اعلام آمادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان سمنان با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی این استان، در قالب یک تیم ۲۰ نفره متشکل از پزشکان طب اورژانس، پزشک عمومی و پرستار در حالت آماده‌باش جهت اعزام به کشور لبنان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: هلال احمر از ظرفیت و توانمندی لازم در بخش نیروی انسانی و درمانی برخوردار است.

انفجار دستگاه‌های ارتباطی رادیویی شخصی(پیجر)، در روز سه‌شنبه(۲۷ شهریور) در نقاط مختلف لبنان به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از شهروندان این کشور منجر شده است. گفته می‌شود که این انفجارها در حومه‌های بیروت و نقاط دیگر لبنان به وقوع پیوست.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام آمادگی هلال‌احمر سمنان برای اعزام تیم‌های درمانی به لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام آمادگی هلال‌احمر سمنان برای اعزام تیم‌های درمانی به لبنان"، کلیک کنید.