اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های توقف و تردد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح محدودیت ها و محدودیت های ترافیکی در جاده های جنوبی پایتخت و اطراف حرم شریف به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت امام خمینی (ره) پرداخت.

به گزارش EDHA، سردار سید ابوالفضل موسوی پور پیش از ظهر امروز در دستور دیوان عالی راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص تمهیدات ویژه ترافیکی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت امام خمینی (ره) در مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: بنیانگذار کبیر. از انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) برای تسهیل تردد زایران و امنیت تردد، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را ایجاد کرده است. این تمهیدات در چند فاز و لایه اجرا می شود که مرحله اول آن روز یکشنبه 22 خرداد از ساعت 22 اجرا می شود و تا پایان مراسم و تخلیه کامل مردم ادامه خواهد داشت.

عبور وسایل نقلیه سنگین در جشن تولد تورتم در کدام جاده ممنوع است؟

وی از محدودیت تردد خودروهای سنگین خبر داد و گفت: از ساعت 10 صبح یکشنبه از ساعت 10 تا 10 صبح از جنوب به شمال شهر قدیم تردد خودروهای سنگین ممنوع است جاده قم شمال جاده حسن آباد پلیس راه و مجوز ورود تهران به جاده چرامشهر ارسال می شود. همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید رجایی تردد وسایل نقلیه از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان کشیده شده و از طریق جاده ساوه ادامه خواهند داشت. تردد خودروهای سنگین به سمت شرق (کمربند دوم) میدان نماز شهر اسلام نیز ممنوع است. تردد تمامی کاروان های اتوبوس از این مسیر ممنوع بوده و از طریق جاده ووهان آباد به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می شود. در محدوده پل فروزآباد نیز تردد به سمت غرب مسدود شده است.

در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تردد در کدام جاده ها ممنوع است؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: تردد تمامی خودروها در مسیر جاده سوم باقر به سمت علامه اصغری در غرب حرم شریف مسدود می شود پل، ضلع شمال شرقی و جنوب شرقی جاده خلیج فارس به فارس در شرق، علامه اصغری در شرق، چهار راه سه راهی باقر شهر، پل حسن آباد جنوب شمال اتوبان قم-تهران، قم قدیم. بعد از کهریزک، جاده به سمت جنوب به شمال می رود، نرسیده به دوراهی محل (از باقرشاه به سمت شرق حرکت کنید و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران می شود)، جاده بزرگ شهید آوینی شرق. پل شهید رجایی، بلوار اولیا غربی به سمت بلوار علامه اصغری و جاده شمالی به جنوبی بلوار شهید رجایی، غرب بزرگراه شهید ممنوع است و محدودیت تردد در این محورها وجود دارد. پایان مراسم.

موسوی پور درباره اجرای سایر محدودیت های ترافیکی نیز گفت: از ساعت 6 صبح روز دوشنبه تا پایان مراسم 14 قبرگلی، تردد خودروها از شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی استان های آزاد مسدود است مسدود شد. تردد پل به سمت جنوب بزرگراه ازدگان، از غرب به جنوب و شرق بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) ممنوع و تردد خودروها به سمت آزادگان و جاده قدیم در غرب و شرق انجام می شود. قم

وی گفت: در عین حال تردد خودروهای سبک در محور آزادی جاده تهران – قم از شمال به جنوب و از پل شهید کاظمی تا سیمای تهران – قم امکان پذیر است و هیچ محدودیتی اعمال نمی شود.

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های توقف و تردد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران

انسداد از چه راه هایی ممنوع است؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین گفت: از 3 خرداد تا پایان مراسم یکشنبه و تخلیه کامل اطراف حرم شریف، تردد در حرم ممنوع است. بر این اساس بزرگراه خلیج فارس از بزرگراه آزادگان به جاده تهران-قم تل، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از بزرگراه آزادگان به بلوار علامه اصغری و بلوار علامه اصغری به خلیج فارس توقف تا پل آزادراه ممنوع است. باقر شهر در هر دو جهت. همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه در تقاطع ها و ورودی و خروجی بزرگراه ها ممنوع است.

موسوی پور افزود: وسایل نقلیه شخصی برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد شهادت امام خمینی (ره) فقط از جاده قدیم یا بزرگراه شهید رجایی تا پارکینگ شماره 4 در خیابان شهید فیروزی تردد می کنند. قسمت های جدید بهشت زهرا از دره باب الحوایج است و در گلدان نیز خواهد بود. تردد موتورسیکلت ها از گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا(س) به سمت پارکینگ آبنامه چوک در ضلع شمال غربی مترو حرم مطهر منحرف می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: تردد کاروان های اتوبوسرانی شرکت کنندگان در این مراسم که از استان ها و شهرهای مختلف کشور می آیند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع است. . زیرا در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس راهی برای ورود به پارکینگ نخواهیم داشت. اما در ضلع جنوبی – شمالی بزرگراه قم – تهران که از ساعت 24:00 روز 23 خرداد 1403 محدود می شود، تنها اتوبوس های متعلق به پارکینگ 7 که در شهرهای زنجان، کرمانشاه، همدان و بوشهر قرار دارند، برای تردد اتوبوس ها در نظر گرفته شده است. استان ها در خصوص پارکینگ در استان قم می توانند از حد مجاز عبور کرده و به پارکینگ خود در حوالی خریزک مراجعه کنند. از این رو از پل خریزک به سمت شمال 100 درصد محدودیت وجود دارد و اتوبوس هایی که از این پارکینگ ها تردد می کنند تنها از مسیر خریزک به محل پارک خود منحرف می شوند و اجازه تردد در بزرگراه ها را نخواهند داشت

وی درباره حضور مهمانان ویژه نیز گفت: برای میهمانان ویژه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس بعد از عوارضی تنها دو دوربرگردان وجود دارد که یکی 300 متر بعد از عوارض و دیگری 700 متر است . این افراد می توانند از آن برای دور زدن دوربرگردان ها و ورود به مجموعه به سمت مقبره استفاده کنند.

به گفته موسوی پور، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس برای اتوبوس های درون شهری که از پایانه ها به سمت شهرهای جنوبی کشور تردد می کنند، مشکلی وجود نداشت، هرچند این بار در مسیر تهران – قم ثبت شد در بزرگراه. پلیس 13 خرداد 1403 از ساعت 16:00. این امکان پذیر نخواهد بود و این زمان در پایگاه پلیس راه قم ثبت می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: همچنین موتورسیکلت های 250 سی سی و بیشتر که فاقد پلاک هستند در بزرگراه ها، خیابان ها و معابر اطراف و عمومی توقیف و توقیف می شود. اگر پارکینگ را دیدند به آن ها اشاره کنید. بنابراین تردد موتورسیکلت های سنگین و هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک ممنوع است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های توقف و تردد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های توقف و تردد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران"، کلیک کنید.